pondělí 1. června 2020

ČJ (1.6.)

Zdravím všechny a přeji hezké pondělí :o)

Dnes nebude žádné určování větných členů (jistě si říkáte "uff" 😃), bude to ale něco, co s větnými členy (konkrétně s přísudky) souvisí. Budete určovat počet vět v souvětí, takže nezapomeňte - musíte spočítat přísudky, pak dostanete počet vět.  Úkol mi pošlete do úterý do 10 hod.


Příklad:
Bylo mu řečeno, aby již víckrát nechodil – 2 věty



Přijdeš dnes ke mně a budeme se učit.
Byl rád, že si mohl ráno přispat, protože v dalších dnech ho čeká velmi brzké vstávání.
Jak už jsem říkala, když budeme všichni spolupracovat, vše půjde.
Bylo velmi nezvyklé, že pan Dvořák tak dlouho svítil, jelikož chodí spát velmi brzy.
Viděl jsi někde můj nový mobil, který jsem dostal k narozeninám?


Ať se vám daří a přeji krásný den dětí! 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat